donderdag 29 mei 2008

Regen en rommel


Vanmorgen ben ik vroeg opgestaan om 2 wassen op te hangen, die vannacht gedraaid waren en om meteen weer 2 nieuwe aan te zetten. Gisteren is het hier prachtig weer geweest, hoewel het op veel plaatsen flink geregend heeft. Vandaag zou het hetzelfde weer worden als gisteren. Buien dus. Maar omdat wij gisteren geen spat gezien hebben, heb ik de gok genomen alle was buiten op te hangen. Om 6 uur hing alles op.
Helaas…om kwart over 8 is het begonnen te regenen. Weliswaar niet hard, maar toch…En op http://www.buienradar.nl/ ziet het er niet best uit voor vandaag. Straks moet ik dus alle was maar afhalen en binnen ophangen. Zonde van het werk! Verder is het hier in huis erg rommelig. Ik heb het een paar dagen erg druk gehad met allerlei afspraken, telefoontjes en bezoekjes. Vandaag ga ik proberen de schade in te halen en veel rommel op te ruimen. Verder staat er brood bakken en jam koken op het programma. En er zijn gisteren ook weer 3 zakken kinderkleding gebracht die ik wil uitzoeken. Vanavond maak ik een spinazie-aardappeltaart. Of eigenlijk twee, want met één red ik het niet. Ik wil het zo uitkienen, dat ik ze direct na het broodbakken in de nog warme oven schuif. Dat scheelt weer energie. Vooruit, ik ga snel aan de slag!