woensdag 7 januari 2009

Fototestje

Even een blogje om te kijken, of ik foto's van het nieuwe apparaat in mijn blog kan krijgen ;-). 't Is een tikkie een saai weekje hier. Ik ben voornamelijk bezig om de achterstallige was en strijk weg te krijgen. Hier het resultaat van deze (woens)dag:



En zo'n teil had ik gisteren dus ook, en eergisteren ook. En als je denkt, dat ik dan nu bij ben, dan heb je het mis. Ik moet morgen en vrijdag en zaterdag ook nog minstens zo'n hoeveelheid en dan ben ik gelukkig weer helemaal bij!

Je zou haast denken, dat ik het druk heb. Misschien is dat ook wel zo. Dit tegeltje kreeg ik van Trijnie voor mijn verjaardag:



Willem vond het eerst niet zo'n leuk tegeltje. Hij vatte de tekst veel te serieus op. Hij vond, dat het nu net leek, alsof ik geen tijd en aandacht had voor de kinderen. En dat is, volgens Willem, gelukkig helemaal niet waar :-).