vrijdag 1 mei 2009

't Loopt anders

Met de laptop liep het helemaal volgens planning. Die kwam vanmorgen met TNT mee. Maar verder liep alles vandaag helemaal anders dan gedacht. Ik ben vandaag 16 weken zwanger en aan het eind van de morgen had ik ineens bloedverlies. Ik belde Willem, dat hij maar snel naar huis moest komen en daarna belde ik het ziekenhuis. Ik moest direct komen. Dan moet er in korte tijd heel veel geregeld worden. Maar als het moet kan er veel. Een dik uur later was ik in het ziekenhuis. Het lijkt gelukkig mee te vallen. Waarschijnlijk is de gedeeltelijk voorliggende placenta de boosdoener. Ik moet nu 24 uur ter observatie blijven. Als het goed gaat, mag ik morgen naar huis.

Gelukkig had ik nog net op tijd mijn breiwerk meegegrist. Ik had gisteren juist een lekker gemakkelijke sok opgezet. En die is nu op de teen na klaar. Ben ik toch nog een beetje nuttig bezig ;-).

't Is gruwelijk saai. Ik lig in mijn eentje op een tweepersoonskamer. Willem is net op bezoek geweest en die bracht mijn laptop mee. Er is hier draadloos internet. Vanavond zal ik me dus vast niet vervelen ;-)