dinsdag 30 juni 2009

Een berichtje uit het ziekenhuis

Willem heeft me steeds op de hoogte gehouden, van jullie lieve reacties. Het doet ons goed. Nu heeft hij de laptop meegenomen om ze te laten lezen. Eerder ging dat nog niet. Ik ben heel zwak. Willem schreef al, dat ik 2 keer naar de ok moest. De eerste keer moest m'n placenta verwijderd worden. Daarna bleef ik zó vloeien, dat er iets anders bedacht moest worden. Na 10 liter bloedverlies konden de artsen niets anders meer doen, dan de baarmoeder eruit halen. De eerste dagen was ik daardoor alleen maar heel ziek. Nu knap ik een beetje op. Maar dan komt het verdriet om het verlies van Theo heel erg. Wat missen we dat lieve warme mannetje.
Het zal nog wel een poosje duren voordat ik naar huis mag. De begrafenis wordt daarom ook uitgesteld naar ergens volgende week.

Heel erg bedankt voor al jullie lieve woorden. Ik (of Willem) zal proberen jullie wat op de hoogte te houden.