donderdag 24 september 2009

Op de planning

Voor vandaag staat er veel keukenwerk op de planning. Hopelijk gaat alles zoals ik het een beetje in mijn hoofd heb. Maar dat zullen we pas aan het einde van de dag weten ;-). Ik zal m'n fototoestel in de aanslag houden. Dan kan ik er een blogje van maken.

Gisteren ben ik met een stapeltje bonnen naar Albert Heijn gegaan, om te profiteren van allerlei "probeer gratis" akties. Ik had zes producten en daarvan moesten er naar zes verschillende adressen kassabonnen worden opgestuurd. Ik heb ze daarom apart staan afrekenen. De mevrouw achter de kassa had dat vast weleens vaker bij de hand gehad. In elk geval deed ze er niet raar of moeilijk over. Maar toen ik het vanmorgen aan het ontbijt vertelde, werd er door die en gene een beetje gegnoven in de zin van: jij bent gek :-). Nou ja, de 'gratis' bleuband goede start smaakte prima op het brood. En Wim wilde precies weten hoe dat dan in z'n werk ging, want dan kon hij die spullen ook gaan halen. Ik vertelde hem, dat hij dan wel alvast z'n eigen adresgegevens moest invullen, omdat er maar één keer per adres/rekening wordt uitbetaald. Ik ben benieuwd, of hij het echt gaat doen.