dinsdag 29 juni 2010

Eenvoudig Gelukkig

Vandaag wil ik jullie wijzen op het werk van mijn vriendin Toor de Haas. Zij schreef het boek "Eenvoudig Gelukkig". Ik heb het boek zelf nog niet gelezen, want het is brandnieuw. Maar wetend hoeveel ervaring Toor heeft met eenvoudig leven kan ik het boek van harte aanbevelen. Het boek staat bovendien niet op zichzelf. Toor heeft er een website aangekoppeld, waar je heel veel leerzame tips, heerlijke recepten, kortom inspiratie kunt vinden. Voor mensen die in de problemen zitten is er de mogelijkheid om persoonlijke begeleiding te krijgen van Toor. Ik vind het een prachtig concept en denk dat het boek en de website voor veel mensen nuttig kunnen zijn.

Aanvulling: (bestel)gegevens van het boek zijn hier te vinden.

Aanvulling 2:
Het boek en de website zijn niet geschreven vanuit een christelijke levensovertuiging. Dat doet m.i. niet af van het praktisch nut wat zowel het boek als de website voor je kunnen hebben.