dinsdag 14 september 2010

Een maandag met verrassingen

Het was een maandag met verrassingen. Ik was 's middags even van huis om mijn schoonmoeder een taxiritje te bezorgen en had een briefje op tafel gelegd voor het geval in nog net niet thuis zou zijn als de kinderen uit school kwamen. Dat was een goed plan geweest, want inderdaad waren de kinderen net iets eerder thuis dan ik. Toen ik de straat in reed stonden de kinderen al met opgewonden gezichten op me te wachten. Ze renden naar de auto toe en nog voordat ik was uitgestapt riepen ze allemaal door elkaar:"De kippen hebben een ei gelegd." En ze hielden me een bekertje onder m'n neus met een prachtig, bruin ei erin :-). Wat is dát leuk, zo'n eerste ei. Toch heel wat specialer dan alle eieren uit de winkel bij elkaar!



Toen Willem uit z'n werk kwam, had hij ook een verrassing: Hij was langs schoenenwinkel van Mourik geweest om z'n schoenen op te halen (zie vorige logje). Hij heeft een paar prachtige Giorgio schoenen gekregen. Willem is dus ambassadeur van het merk Giorgio geworden. Het zijn mooie, echt leren, handmade schoenen en we zijn natuurlijk erg benieuwd hoe ze gaan bevallen. Zoals ik al schreef heeft Willem moeilijk voeten en tot nu toe beviel alleen het merk Van Bommel. Ook heeft hij weleens Greve schoenen gehad die goed bevielen. Maar omdat die nog net weer een slagje duurder zijn dan Van Bommel, bleef voor ons Van Bommel ons huismerk. Donderdag moet hij met de andere zeven ambassadeurs op de foto en daarna gaat hij de Giorgio's uitgebreid testen. Wordt vervolg dus.