dinsdag 9 augustus 2011

Weggertje

Vandaag had ik een hobbydag. Tenminste, Willem zei net, dat Hans m'n strijkteil moest gaan halen, zodat ik verder kon met m'n hobby :-). Tja, als je het zo bekijkt, heb ik vandaag inderdaad een hobbydag gehad. Er is heel wat was en strijk door m'n handen gegaan. Het is dus een echt thuisdagje geweest. Behalve dan, dat ik even naar de Boerenbond ben geweest om van die vieze vliegenstrips te gaan halen. Ik ben die vliegen hier zó beu, dat ik ben gezwicht. En nu hangt er zo'n kleefgeval aan de lamp. Net alsof ik op een boerderij woon ;-). Maar goed, al was dat boodschapje nu niet meteen van het spannende soort, een bezoekje aan de Boerenbond vind ik toch altijd wel leuk. Niemand wilde mee en dus liep ik daar fijn in m'n eentje te genieten van de dieren, van de planten, van het landlevengevoel. Op de terugweg heb ik nog even een stop bij de Lidl gemaakt, want morgen hopen Ellen, Marco en Svenja weer te komen en dan moet ik in elk geval CASSIS in huis hebben :-).

Op dit gezellige hobbydagje kom ik met een al even gezellig Weggertje. Voor wie hier nog niet zo lang meeleest: een weggertje is iets dat ik weggeef en als je er belangstelling voor hebt kun je dat in een reactie zetten. Uit alle reacties laat ik de computer random een gelukkige kiezen. Daarna is het een kwestie van adres uitwisselen en het weggertje komt gratis en voor niets naar je toe.

Het weggertje wordt deze keer door een aardige bloglezeres beschikbaar gesteld! Het gaat om vier kaartjes voor een concert. Als je op de afbeelding klikt wordt deze groot en vind je alle info. Ik vind het leuk om deze kaartjes per twee aan te bieden, zodat er dus twee mensen blij gemaakt gaan worden met elk twee kaartjes. Je kunt meedoen tot vrijdagavond.