woensdag 11 januari 2012

Fietsmaatje gevraagd, omgeving Amsterdam

Vandaag wil ik mijn blog graag even inzetten voor het volgende: Silvano is een sportieve jonge man van 28 jaar. Hij woont in Amsterdam en hij is dol op fietsen. Omdat Silvano blind is heeft hij bij het fietsen een fietsmaatje nodig, die wil voorrijden op zijn tandems. Hij heeft twee tandems: een gewone en een racetandem. De laatste tijd wordt hij nogal eens teleurgesteld in de huidige pool. Dan wordt er afgebeld als er een spatje regen dreigt enzo. Hij zou daarom heel blij zijn als zijn clubje fietsmaatjes wat uitgebreid zou kunnen worden. Zowel mensen die incidenteel als mensen die op regelmatige basis zouden willen fietsen zijn van harte uitgenodigd. Voor de duidelijkheid: het gaat om vrijwilligerswerk. Wat zou het fantastisch zijn als ik via m'n blog mensen kan vinden, die zich op deze manier kunnen en willen inzetten! Wie het wat lijkt kan mij mailen voor het telefoonnummer van Silvano. Ik heb trouwens ook nog goed nieuws over een andere sportieve prestatie. Ik schreef er vorig jaar af en toe een logje over: de Channelswim van Milko (zie leeslijst). Milko heeft het kanaal overgezwommen en heeft op die manier geld ingezameld voor zwemonderwijs aan kinderen in Bangladesh. Vorige week ontving ik een kaartje. Milko schreef dat er van het sponsorgeld maar liefst 2000 (!) kinderen zwemles kunnen krijgen. Geweldig he. Iedereen die hier een steentje aan heeft bijgedragen wil ik dan ook, namens Milko, heel hartelijk bedanken!