donderdag 10 mei 2012

Oproepje in verband met Moederdag

Zojuist werd ik gebeld door Ingrid de Groot van AD De Dordtenaar. Ingrid is op zoek naar een moeder met een groot gezin, die daar wat over wil vertellen. Het is voor een artikel over Moederdag. Ik vind het altijd heel moeilijk om ´nee´ te zeggen tegen iemand, die iets aardig vraagt. Maar nu moest ik toch echt ´nee´ zeggen. Ik heb namelijk met Willem en de kinderen afgesproken voorlopig niet mee te werken aan reportages, interviews e.d. Toch wil ik Ingrid graag helpen. Vandaar deze oproep:

Welke moeder met een groot gezin, wonend in deze regio (Drechtsteden), zou vandaag of morgen willen meewerken aan een interview over moederschap/moederdag voor AD De Dordtenaar? Het moet trouwens niet om een samengesteld gezin gaan, maar echt over een moeder die veel eigen kinderen heeft. Het interview kan eventueel telefonisch. Daarnaast wordt er een foto gemaakt van het hele gezin of eventueel de moeder met alle kinderen. De tekst van het artikel wordt vooraf toegestuurd, waarbij je de mogelijkheid krijgt daar nog dingen in te veranderen.

Wil je meewerken of eerst even met Ingrid hierover van gedachten wisselen? Mail dan naar i.degroot@ad.nl.
Bellen kan ook: 0655786510