woensdag 25 september 2013

Haaksels

Kadootjes maken vind ik altijd leuk om te doen. Op zo´n manier geef je een stukje van jezelf weg en je kunt lekker origineel zijn.

Op het moment leven wij zo veel mogelijk vanuit onze voorraad. Niet alleen wat eten betreft, maar bijvoorbeeld ook wat kadootjes betreft. Ik kijk eerst naar wat er in huis is en probeer daarmee iets leuks te maken.

Vorige week had Maria een feestje van twee klasgenootjes. Ik dook in mijn wolletjesvoorraad en haakte twee pennenvaasjes. De ene in Pip-kleurtjes (compleet met gouddraadje), de andere in rood/wit/roze. De lege groentenpotjes die ik ervoor gebruikte en de spulletjes die ik erin deed kwamen ook uit mijn voorraad. Zelfs het kadopapier. Dat was bloemenpapier wat ik met het strijkijzer even mooi glad gestreken had.

Ok. Je zit even te prutsen. Maar dan heb je ook wat :-). Ik zet de vaasjes ook in mijn marktplaatswinkeltje, zodat je ze kunt bestellen.






Ik gebruikte een patroontje wat ik vond bij By Miek