maandag 16 september 2013

YES, YES, YESSS!!

We hebben weer telefoon!! Het heeft meer dan een maand geduurd, maar vanmorgen was het dan eindelijk zover. We zijn weer aangesloten, mèt behoud van ons oude nummer, zoals we gevraagd hadden. En ook het internet doet het nog steeds. Ja, ja, het lijkt wel 2013 ...

Ik heb eerst eens lekker lang met mijn moeder gebeld. Ik bel haar altijd elke dag. Maar vanaf mijn mobiel was dat behoorlijk prijzig en dus waren onze gesprekjes steeds maar kort. Nu kon ik weer even fijn bijpraten.

Verder ben ik helemaal niet zo´n telefoonmens. Ik mail liever.

En dan nu maar snel verder met de maandagochtendbende. En straks mijn Winkeltje op Marktplaats aanvullen. Neem er gerust een kijkje. Ik zet er alles op wat ik niet meer nodig heb. Ook plaats ik er ´huisvlijt-producten´. Alles gaat tegen kleine prijsjes of voor niets weg. Voorlopig wil ik er elke dag wat nieuws op plaatsen.