woensdag 23 oktober 2013

Tot nooit meer ziens

Ik ben maar weer eens aan het ontrommelen geslagen. Dat gaat in één moeite door als je toch met de (kleding)kasten bezig bent.

Vandaag ging er weer lekker wat mijn huis uit. Zo'n twee vuilniszakken vol kleding gingen met de kledinginzameling mee. Er ging een boekje op de post. Ik bracht een krat met spulletjes naar de Kringloop. En ok, ik ging daar naar binnen en kwam met een 'nieuwe' lampenkap en twee kaarsen naar buiten. De lampenkap zit inmiddels op de schemerlamp en z'n verfomfaaide voorganger ligt in de kliko. En die kaarsen komen vanzelf wel op. Een lekker gevoel om bij al die zaken die je huis uitgaan te denken: Tot nooit meer ziens.

O ja, ik heb mijn winkeltje op Marktplaats ook weer een beetje aangevuld en het is de bedoeling dat daar de komende tijd weer regelmatig wat op gezet wordt. Zou ik het ooit voor elkaar krijgen, een lekker leeg en opgeruimd huis?