woensdag 16 juli 2014

Heftig

Zo, dat was een heftig begin van de dag. Ik zat rustig mijn mail te beantwoorden (om kwart over 5) en ineens was in één keer heel mijn mailbox leeg en bleek dat er uit mijn naam een rare mail uitgegaan was naar alle mensen in mijn adresboek. Ik logde uit en wilde weer inloggen, maar dat kon niet meer. Mijn google-account bleek verdwenen! Ik was best ongerust, want kon zo ook niet bij mijn documenten en mijn blog en nog veel meer. Dus heb ik Dirk maar wakker gemaakt. Die was not amused, zo vroeg op de morgen. Maar hij begon dapper aan het probleem. Heeft later Willem er ook nog even bij gehaald. En na een dik uur was alles weer gefixt. Zelfs mijn verdwenen mailbox is er weer! Alles nu natuurlijk meteen onder een nieuw wachtwoord. Ik word nu alleen overspoeld met mailtjes en zelfs al telefoontjes over wat er aan de hand is. Dat geeft nog wel even reuring ;-).