vrijdag 17 juni 2016

Yesss!!!

Ook bij ons kon de vlag uit! Koos is geslaagd voor VMBO-Gplus. Voor wie niet weet wat dat is: Kijk maar op de website van zijn school.

Hans deed ook examen (HAVO), maar het laatste examen heeft hij gemist, omdat dat op de dag van de begrafenis van mijn vader was. Dit examen moet hij nu in het tweede tijdvak doen. Hij heeft al wel vast de cijfers gekregen van de vakken die zijn afgerond. Hij heeft geen onvoldoendes staan! Het moet dus wel heel raar lopen, wil hij op dat ene vak (Scheikunde) gaan zakken.

Ik was zó blij, toen er om 15.00 uur werd gebeld, dat Koos het gehaald had!! Ik had het echt niet verwacht, met alle spanningen rondom de ziek- en sterfbedden van mijn ouders. Maar zijn mentrix vertelde, dat hij desondanks royaal gescoord had.






(Wat had ik graag de telefoon gepakt, om het direct aan mijn moeder te vertellen....AU!)