dinsdag 4 april 2017

Nieuw

Een nieuwe werkweek, vlak nadat je ziek geweest bent. Dat is zó´n speciaal moment! Net of alles nieuw is :-). Wat ben ik blij, dat ik weer mijn werk kan doen!

Gewoon lekker vroeg beginnen en tussen 5 en 6 de strijk doen! Dan kan voor de rest van de dag de strijkplank weer van de vloer ;-).


Genieten van een gezellige lunch, samen met Henk. Soep en brood. Mmm. Het smaakt ook allemaal weer nieuw!


Vanwege de paasactie in mijn webshop ben ik druk met advokaat maken. Zo´n gezellig werkje!



En natuurlijk bakte ik ook ons dagelijks brood. Dat verveelt nooit.


Wat ook nieuw is: ons toilet. Eigenlijk ergerden we ons al bijna 14 jaar aan dat ding. Dat is: zolang als we hier wonen. Hij spoelde altijd zo zuinigjes door. Het is natuurlijk prima als een toilet weinig water verbruikt, maar dat kleine beetje moet dan wel graag in een krachtige straal door de pot spoelen. En niet met een pisstraaltje (excusez le mot). En nu voor de honderdste keer de spoelknop lam was, was Willem het zat. Direct na het eten is hij met Hans naar de bouwmarkt gegaan, om een nieuwe pot. De hele familie kon meegenieten, want de keuze was reuze en we kregen steeds foto´s doorgeappt tijdens de keuzesessie. Je snapt: een prima gelegenheid voor slap geneuzel :-))).

Welke moeten we nemen?


ff test-zitten

Dirk heeft nog een suggestie voor de toiletrolhouder.
Die neemt hij zelf maar, hij woont hier niet eens meer ;-)


De keuze kwam rond. En gewapend met de gereedschaptrolley, een kitspuit en de gekozen pot, toog Hans aan het klussen. En jawel! Aan het einde van de avond stond hij daar. Als een huis. Onze nieuwe pot :-). Met een dubbele spoelknop voor de grote en de kleine boodschap. En met een lekker stevige waterstraal. Je kan er maar blij mee zijn :-).