maandag 23 oktober 2017

Advertorial

Spelregels
Vooraf even de ´spelregels´ voor wie hier nog maar kort meeleest en zich afvraagt: ¨Een advertorial op deze blog? Hoezo?¨
Aan de linkerkant van m´n blog (en soms bovenaan) draaien banners van adverteerders. Dit zijn speciaal geselecteerde adverteerders, die producten of diensten aanbieden, die passen binnen ¨Eenvoudig Leven¨. Niet zelden ken ik de mensen en/of hun producten of diensten persoonlijk en kan ik uit eigen ervaring ze van harte aanbevelen.
Voor nieuwe adverteerders schrijf ik altijd een advertorial, om ze goed onder de aandacht te brengen. Terugkerende adverteerders vragen soms ook, of ik een advertorial wil schrijven. Bijvoorbeeld om aandacht te vragen voor een nieuw product, een actie, of iets dergelijks.
Omdat niemand zit te wachten op verborgen reclame, geef ik zo´n bericht altijd de titel ´Advertorial´ mee. U kunt dan zelf beslissen, of u verder wilt lezen, of de reclame aan u voorbij laat gaan. Elke maand verschijnt er maximaal één advertorial.

Bellebien, tijdelijk geen verzendkosten
Lisette van Bellebien vroeg me, of ik haar GEEN-VERZENDKOSTEN-ACTIE op mijn blog onder de aandacht wilde brengen. Met alle plezier! Want hoe leuk is dat? Fijn vanuit je luie stoel iets moois uitzoeken. En het dan snel/de volgende dag bezorgd krijgen. En dat ook nog eens zonder dat je verzendkosten hoeft te betalen.
De geen-verzendkosten-actie is al in volle gang. Maar geen nood, want u heeft nog tot 30 oktober 12.00 uur de tijd om er gebruik van te maken!

Speciaal
Bellebien behoeft, denk ik, geen introductie. Maar vooruit, voor wie Bellebien nog niet kent, zal ik toch een kort voorstelrondje doen. Bellebien is een webshop waar je terecht kunt voor huishoudlinnen. Geen gewóón huishoudlinnen, wat je zomaar in elke winkel ´om de hoek´ vindt, maar speciaal huishoudlinnen. Speciaal als het gaat om design, om kwaliteit en om het verhaal erachter.




Tafelkleden
Bellebien is beroemd geworden door de zogenoemde pompdoeken. Tegenwoordig verkrijgbaar in maar liefst 11 kleuren. Vanwege het succes van dit prachtige, tijdloze, dessin kwamen er ook schorten van pompdoek. En ovenwanten. En tafelkleden.



Tafelkleden zijn een specialiteit geworden. Er is dan ook zóveel keuze! Niet alleen in pompdoekdessin, maar bijvoorbeeld ook in de klassieke Franse lelie, of in nostalgische ruiten, of landelijke Franse dessins (lavendel, olijven etc), of kerst-motieven. Het bijzondere is, dat je bij Bellebien ook terecht kunt voor afwijkende maten (langer dan drie meter bijvoorbeeld) en voor allerlei vormen: langwerpig, vierkant, rond of nog anders. En dan is er ook nog keuze uit afneembaar en niet-afneembaar materiaal. Zelf heb ik een tijd een afneembaar kleed op de salontafel gehad. Heel speciaal, want hoewel het dus goed afneembaar was, had het allerminst een plastic uitstraling. Het kon ook gewoon in de was en zelfs, aan de achterkant, licht opgestreken worden. Aanbevolen voor binnen en buiten...Ja, ik ben er echt enthousiast over.



En nog veel meer :-)
De webshop is nog niet zo heel lang geleden helemaal vernieuwd. En het assortiment breidt steeds verder uit. Er is nog véééééél meer: beddengoed, schorten, plaids, bijpassende kussens, hamamdoeken, sjaals, spreien, servetten...Teveel om op te noemen. Neem gewoon gezellig een KIJKJE.